OT: Ptakopysk (Re: Disk pro notebook)

Martin Malý martin.maly@gmail.com
Neděle Květen 1 16:17:36 CEST 2005

> Takze, ten kdo nepotrebuje znat hru na housle a neumi ji je "hodnotnejsi"
> clovek nez ten, ktery sice cas od casu neco napise svym rodnym jazykem,
> ale 100% ho neovlada ???
>
> Neumim neco??
> Bud to potrebuji a pak se to naucim, nebo to je proste podruzny problem,
> spadne to do ToDo a nekdo to zatim udela za mne:-))))

Psal jsem snad nekde neco o "hodnotnejsim" cloveku?

Vratim se ke svemu puvodnimu prirovnani: Psat a neumet pravopis je
jako zpivat a nemit hlas. A presne jak rikate - bud si zpivam v
koupelne a staci mi to, nebo s tim chci vylezt pred lidi, a pak bych
mel ten hlas alespon minimalne cvicit, pokud nechci, aby si u meho
zpevu posluchaci zacpavali usi.

(To, ze existuje spousta "zpevaku", kteri nemaji hlas ani sluch a
povazuji to za podruzny problem, to uz je jiny pribeh...)

M.M.