OT: Ptakopysk (pravopis + test)

Rt jr@siliconbrain.biz
Neděle Květen 1 15:40:12 CEST 2005

> Minule leto jsme stravili weekend v Krumlove v kempu s partou
> motorkaru z Nemecka - sebranka na prvni pohled k pohledani.
> Sama kuze, cvocky, mastne dlouhe vlasy a vecne plechovka piva v ruce.
> Pri reci z nich vylezlo, ze jeden je pravnik, druhy chirurg, dalsi zase
> strojni inzenyr a ten parecek vzadu mel umeleckou galerii.

Tedy od chirurga, ktery ma - trebas jen na dovolene - dlouhe mastne
vlasy (hygiena) a jezdi na motorce (moznost urazu rukou) bych se asi
operovat nenechal...

Mimochodem, to o svych profesich jen rikali, nebo jsi videl nejake
doklady? Kdyz se das do reci na Hlavnim nadrazi v Praze s libovolnym
bezdomovcem jeste schopnym reci, dozvis se, ze je doktor, inzenyr,
pravnik, poslanec. A hned potom te pozada o petku na novy zacatek.
--
Rt