[SENDER_FORGED?] Re: MS Outlook - dva SMTP

Thomas Shaddack hwnews@shaddack.mauriceward.com
Neděle Květen 1 10:51:46 CEST 2005

Co takhle ukecat admina aby pridal vas SMTP do DNS pro LAN, s tim, ze se
jeho jmeno bude resolvovat na vnitrni SMTP server dane site? Nebo nastavit
ze vsechno smtp.* se bude resolvovat takhle (nevim jestli nejaky DNS
resolver podporuje wildcards na konci adresy)?

Uz jsem takhle na svych LANs svindloval nekolikrat a fungovalo to.

MOMENT - mozna by zabralo udelat ten samy svindl pomoci windowsiho
ekvivalentu /etc/hosts, specificky c:\winnt\system32\drivers\etc\hosts ?

Pak mit dva soubory ktere se pri startu nakopiruji do tohoto, podle toho
jestli jste venku nebo uvnitr podnikove LAN?

Nevyhodou jest, ze v pripade zmeny umisteni SMTP serveru to prestane
fungovat a je potreba prepsat hosts file na aktualni hodnotu.