OT: Ptakopysk (pravopis + test)

AZE aze@seznam.cz
Neděle Květen 1 10:43:11 CEST 2005

Tady chybí sekretářka :-) jinak by texty (i manuály ) bylY pravopisně
správně taky :-)
AZE

----- Original Message -----
From: "Martin Marek" <martin.m.888@seznam.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, May 01, 2005 10:26 AM
Subject: RE: OT: Ptakopysk (pravopis + test)

Teda http://web.quick.cz/solemon/CJ/cesky_jazyk.htm ,
fakt přísné, to mi připomnělo, že jsem měl kolegu,
který perfektně rozumněl počítačům, jen ta čeština,
ale náš šéf to vyřešil přesně, svou sekretářku,
zaúkoloval přečtením všech manuálů našeho kolegy
a byla spokojenost na obou stranách, manuály byli
na odborné úrovni a poté co je shlédla šéfova
sekretářka, tak i pravopisně správně.

Martin

P.S. Jen mě dostalo, při oslavě, kdy si paní
sekretářka přihnula, tak tvrdila :
"...to není možný, on v jedné větě udělal
i 4 pravopisné chyby..."
P.P.S. Případné pravopisné chyby, pls, omluvte,
rozumím také více počítačům než pravopisu. :-)