OT: Ptakopysk (Re: Disk pro notebook)

MK info@mcu.cz
Neděle Květen 1 01:33:59 CEST 2005

> Se tolik necilte. Berte to takhle: mezi lidmi se spontanne vytvareji
> pomerne slozita pravidla spolecenskeho chovani, zahrnujici sirokou
> skalu jednani, napriklad zpusob zdraveni, razeni na krizovatce a take
> pravidla pravopisu. Spolecnost tak dava moznost podle miry dodrzovani
> techto pravidel odhadovat miru ztotozneni jedincu se zajmy spolecnosti
> a tim i testovat jejich duveryhodnost, socialni postaveni apod.
> Kdybyste pravidla nasilim (z moci uredni) zjednodusil, vzniknou
> samovolne zase nejaka jina, prislusne slozita a vyzadujici urcite
> usili pro jejich zvladnuti.

> [...]

Aha, takze clovek, ktery odsoudi cloveka jen na zaklade zle zvladnuteho
jazyka je vlastne jen normalni predstavitel spolecnosti, ktera mu vstipila
toto
chovani do vinku. Pak se dotycnemu omlouvam, chudak za to nemuze,
neni to vrozena porucha hodnotoveho zebricku, ale vlastnost ziskana
dlouholetym pusobenim jeho okoli.

S pozdravem
MK

PS: Ja ale opravdu nehajim nazory na zjednoduseni pravidel.
Pouze jsem reagoval na prispevek p.Belohrada