Dosahnu snizeni (kvantizacniho) sumu prevzorkovanim signalu?

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Čtvrtek Březen 31 22:54:51 CEST 2005

Pokud bude sum gausovsky, nebo alespon priblizne,
tak plati, ze presnost se zlepsi s priblizne druhou odmocninou
prumerovanych vzorku.
tj. 16x prevzorkovani je cca 4x zlepseni presnosti ( 2 bity).

	Slavek