Jeste k tem PICum...

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Březen 31 18:29:52 CEST 2005

Napada mne udelat malou desku s pady a vyvedenym kablikem no a prilepit
vodivou gumu. Pak jen zvrchu tu desku primacknu k pouzdru PICe. Asi by se
take hodilo, mit v te desce s PICem diry, abych pri nasouvani te desticky s
gumou mel moznost jen strcit koliky do der a mit jistotu, ze je to spasovane
bez nejakeho nastavovani a nebo ze to tam necpu opacne a neujelo mi to, jak
to na tu chvili programovani sevru treba i jen mezi prsty :).

Nicmene zase jen okamzity napad vycucany z prstu, takze zkusenost s tim
nemam.

--
Jiri Bezstarosti