Re: Bezdratové pojitko - poraďte

MK info@mcu.cz
Čtvrtek Březen 31 14:06:43 CEST 2005

> Time sloty. Nastavite to tak, ze pokud komunikujete s 5ti zarizenimi,
> vyslete nejdrive masterem synchronizacni znacku. Nejaky identifikator,
> podle ktereho si zarizeni slave "upravi hodiny", Slave 1 ma pak 12 sec
> na komunikaci s masterem. Nasleduje slave 2 atd. Tim zajistite, ze se
> nestane, ze by komunikovala dve zarizeni slave najednou.

Nejak mi unika pointa jak se tu chcete zbavit obousmerne komunikace :-))
O vyslani a prijem synchronizacni znacky se postara co/kdo :-))))

Pouzitelna je trochu jina metoda - kazdy slave vysila sva data cyklicky
se vzajemne nesoudelitelnymi periodami. Vhodne navrzenym obsahem
telegramu a inteligenci na strane mastra se zabezpeci zahozeni koliznich
(zarusenych) telegramu

S pozdravem
MK