Re: Bezdratové pojitko - poraďte

turby@chips.cz turby@chips.cz
Čtvrtek Březen 31 13:07:43 CEST 2005

Zdravim,

 nezapomente ze i pro RF moduly potrebujete MCU a navic pokud
 potrebujete duplex, tak cena za NRF903(905) (TX+RX) je 90Kc kdezto za
 moduly minimalne 300-350Kc (RX+TX) a za transciever cca 500Kc.

 Stale se ptam proc MUSI byt komunikace duplexni? Pokud to mam byt jen
 k tomu aby jste "rikal" jednotlivym zarizenim ze maji "odeslat" tak
 je to opravdu zbytecne. Zkuste napsat k cemu to ma slouzit. Tady
 totiz porad vsichni desne zatloukaji k cemu ze to ma nakonec byt jako
 by si mysleli, ze tu je nekdo kdo jim to zacne hned pod nosem vyrabet
 a prodavat celemu narodu a oni utrou nos a nebudou slavni :o)

--
 turby@chips.cz