Rychlobaterky

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Čtvrtek Březen 31 08:02:21 CEST 2005


Tutove tam bude vyssi napeti, zrovna jsem nekde cet o nejakym elektromobilu (nebo mozna elektro-motocyklu) a byla tam zminka o 200 (slovy dvou stech) clancich v serii.

Ono taky na 32000A by na nejakym prechodaku 0,1ohmu byly ztraty jako krava. Potazmo ani ten zdroj, kterej by to musel nabijet, by nebyl zadny drobecek (at uz by to byl sitovy zdroj nebo alternator v nejakem tom hybridnim aute).

P.K.
______________________________________________________________
> Od: <Serych@panska.cz>
> Komu: <hw-list@list.hw.cz>
> Datum: Thu, 31 Mar 2005 07:14:28 +0200
> Předmět: RE: Rychlobaterky
>
> > To vypadá zajímavě, hlavně jsem zvědav na proklamované 
> > využití v automotive průmyslu. Když to vezmu přes svou 
> > specializaci, tak ve vozících jsou baterie od 200 do 700 Ah, 
> > když bych to měl při účinnosti nabíjecího procesu 1,05 
> > natlouct za minutu na 80% tak bych do té 700 Ah musel tlačit 
> > 35 280 A. Nedovedu si představit ty přípoje. Ledžeby se šlo 
> > směrem k vyššímu napětí. 
> 
> Ano, taky me to napadlo, ale ja jsem to pochopil, ze to nema az tak byt pro
> ciste elektromobily, jako spise pro hybridy: "as an alternative power source
> for hybrid electric vehicles." 
> A tam bych si snad dovedl predstavit, ze se cela soustava podridi vlastnostem
> tech baterek (budto nabijeni tezkymi proudy nebo spis napajeni vyssimi
> napetimi). 
> 
> > No uvidíme, Hlávko...
> 
> Tak tak, modelari to nepochybne brzy po uvedeni na trh mohutne otestuji :-))
> 
> Pekny den vsem
> 
> Jakub Serych
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list@list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list



Další informace o konferenci Hw-list