Rychlobaterky

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Čtvrtek Březen 31 07:14:28 CEST 2005

> To vypadá zajímavě, hlavně jsem zvědav na proklamované
> využití v automotive průmyslu. Když to vezmu přes svou
> specializaci, tak ve vozících jsou baterie od 200 do 700 Ah,
> když bych to měl při účinnosti nabíjecího procesu 1,05
> natlouct za minutu na 80% tak bych do té 700 Ah musel tlačit
> 35 280 A. Nedovedu si představit ty přípoje. Ledžeby se šlo
> směrem k vyššímu napětí.

Ano, taky me to napadlo, ale ja jsem to pochopil, ze to nema az tak byt pro
ciste elektromobily, jako spise pro hybridy: "as an alternative power source
for hybrid electric vehicles."
A tam bych si snad dovedl predstavit, ze se cela soustava podridi vlastnostem
tech baterek (budto nabijeni tezkymi proudy nebo spis napajeni vyssimi
napetimi).

> No uvidíme, Hlávko...

Tak tak, modelari to nepochybne brzy po uvedeni na trh mohutne otestuji :-))

Pekny den vsem

Jakub Serych