RE: Začínám s PIC

Tomáš Dresler dresler@hw.cz
Středa Březen 30 23:17:27 CEST 2005

Vy to berete vazne? Mel byste obcas s temi nejvetsimi diskutery zajit na
pivo nebo jinou tekutinu (vid Kosto?, vid Jirko Bezstarosti?) :o)
Je pravda, ze semtam musite ten tok dat trochu usmernit nebo vyzobat
informace po kouskach, ale pokud polozite filozofickou otazku...

Tak hodne stesti pri programovani!

--
S pozdravem/with best regards

    Ing. Tomáš Dresler