RE: Začínám s PIC

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Středa Březen 30 20:22:33 CEST 2005

> Vite ja na to ted take uz koukam jinak, ale take si pamatuji
> jeste svuj
> pohled na to co vsechno umoznuje 16F84 a ten datasheet - pro hodne
> zacatecniku muze byt rozsahly procesor proste hodne
> odrazujici uz jen proto
> co vsechno tam je - navic v pripade prolinani periferii na
> stejnych pinech
> to muze plest. Vezmete si jen to, ze u 16F62x je defaultne zapnuty
> komparator (uznavam, ze tady to mozna prepiskli - ale duvody
> neznam) jak to
> mnoho lidi mate a maj s tim problemy.

IMHO defaultni nastaveni je dobre promysleno z duvodu interakce PICa s okolim
po resetu.
Lidove receno, pokud noha v autorove navrhu nakonec bude logicky vystup,
nevadi, ze na zacatku je chvilicku komparator. Mela-li by ale byt podle
navrhu komparator a defaultne na zacatku by po resetu PICa byla logicky
vystup nastaveny treba na nulu, mohlo by to zkratovat to, co se ma komparovat
a neco na desce odpalit.

Me jako PIC-switcherovi (dlouho 51ka a nechut do PICa, pak ony priklady, co
jsem  tu o nich psal, a od te doby jen PIC a 51ku uz vubec nemusim :-) se na
PICovi prave libi ta nabitost periferiemi u levnouckych modelu a ta
promakanost HW, vedouci k deskam s minimem soucastek. Ale uznavam, ze moje
bastly jsou obvykle zcela minimalisticke a zadne velke slozitosti nedelam.

Jakub Serych