AW: AW: Regler - RE: Zacínám s PIC

Lukas Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Středa Březen 30 15:25:20 CEST 2005

> (A ja uz som sa tesil na PID-regulator v PIC. :-( )

Regulator DC motoru v PIC(18) jsem delal. Zpetna vazba ze softwarove
vyhodnocovaneho IRC, PID smycka napsana v integer aritmetice, bez
nejakych vetsich optimalizaci, tusim ze se spoustela s frekvenci 2kHz.
Slo o otaceni velmi pomalymi otackami (radove 1/100 nominalnich). Ale
kdyz jsem si s tim hral, dokazalo to dobre fungovat i jako servo (s
vyuzitim plne rychlosti) pri zadavani polohy potenciometrem - az jsem
ziral jak krasne rychle a pomerne presne to jezdi.

Lukas Grepl