Re: Začínám s PIC

MK info@mcu.cz
Středa Březen 30 14:35:59 CEST 2005

> Vraj SDCC zacina byt pouzitelne.
> Nepouzivam, len davam dalej ako som pocul.

No je to lepsi nez dratem do oka, ale ke Keilu ma asi tak stejne daleko
jako PIC k HC08

> Lebo som este nezacal '51 navrhovat JA :-)))
:-)))))

> Heeej???
> A v com sa to prosim Ta konkretne prejavuje???
> V zlozitejsom pristupe k bankovaniu?
> Vo vacsom PEVNOM stacku?

Je to jen muj dojem, ale zda se mi ze, proti "koncepci" PIC12xxx ci snad
dokonce PIC16xxx
zde doslo slovy klasika k "prerodu kvantity v kvalitu". Tim v zadnem pripade
nechci rici, ze bych
opustil preferovane MCU, ale prece jen jsem si prosel par DS. Stale nic moc,
ale budme
k Microchipu benevolentni, on se jim prece jen akonec nejakej ten MCU povede

S pozdravem
MK