PoE

Ales Filip konference2@seznam.cz
Středa Březen 30 14:22:19 CEST 2005

Hello mjfox,

středa, 30. března 2005, you wrote:

No, já jsem to chtěl udělat tak, že bych koupil 2 Keystony, zadělal je
do krabičky na povrchovou montáž. Do každého zadělal 1 Keyston, a
uvnitř k tomu připojil kus síťové šňůry s konektorem a kus kabílku s
napájecím konektorem. Takže by se jedna krabička zapojil dole k do
síťovky počítače a na adaptér, a druhá do AP a napájení AP. Mezi tím
bych to propojil přes ty Keystony síťovým kabelem.

mcc> Kdybych to delal ja, tak se na nejaky RJ-45 konektory
mcc> vykaslu = napajeni udelam treba pres cokoladu nebo to pridelam
mcc> pajkou napevno, pres RJ-45 bych tahal fakt jen datovy draty.
mcc> Podle me tech 48V (co se pouziva u profi POE) tam je prave
mcc> proto, aby na tom konektoru RJ45 neprotekal tak velky proud
mcc> (stejny vykon se prenese mensim proudem) a na tom prechodaku se
mcc> to zbytecne nehralo. Ztraty ve vedeni je dalsi vec - POE by melo
mcc> chodit i na maximalni delku ethernet TP kabelu (udava se 100m).
mcc> "Home-made POE" se dela tak aby to chodilo a nestalo to moc
mcc> penez - i kdyz se bude lisit od normy. Takze tam muze tect vic
mcc> nez 0,5A (coz je pry limit toho TP).

--

Ales Filip      ICQ:64650313
Kutna Hora    Czech Republic