RE: OT: Regler - RE: Začínám s PIC

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Středa Březen 30 13:59:14 CEST 2005

No vidite, a ja se domnival, ze jsem velmi slusny a hlavne ze vubec Jirku
nenapadam, ale naopak se snazim vecne a v klidu argumentovat. A jak jste
prisel na to, ze malo chybi k fackovani fakt nevim, Zkuste si ten muj
prispevek znovu precist, rekl bych, ze jste si to spletl a reagoval na jiny
mail. Mozna prkotina , ale ja se snazim byt vzdy a za vsech okolnosti
slusny, tak mne to proste "nadzvedlo".

Howgh.

Dusan Dolezal