Re: Začínám s PIC

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Středa Březen 30 13:40:28 CEST 2005

JW> To je zaujimave, co sa tyka PIC-ov, tam pada najviac emotivnych
JW> argumentov bez akehokolvek pokusu o racionalne zdovodnenie - a to z
JW> oboch stran.

Nemyslim si ze by muj prispevek byl vyrazne emotivnejsi nez vase, ve
kterych premlouvate kdekoho aby nepouzival PIC.

JW> PS. Prednedavnom to tu islo a zopakujem to, bez naroku na vyvolanie
JW> flame, ciste pragmaticky - maju mierne povedane nezvycajnu architekturu,

Nevim do jake miry je ktera architektura obycejne nebo neobycejna.
Delal jsem s ruznymi procesory vcetne ´51, kazda architektura ma neco
uzitecneho, jinak by se asi na trhu neudrzela.

JW> je problem sa v nich zorientovat - aj v architekture, aj v sortimente.
JW> Kvoli tomuto si myslim ze nie su vhodne pre zaciatocnikov.

S obtiznou orientaci v sortimentu souhlasim, s architekturou uz mene.
Pred casem jsem si rekl ze zkusim neco udelat s PICem, stahnul DS,
precetl, napsal program v ASM, fungoval.

Co se tyka vhodnosti pro zacatecniky, domnivam se ze to je jen otazka
pochopeni jak dany procesor funguje a prizpusobit mysleni dane
architekture - tyka se _vsech_ architektur.
Rekl bych ze to bude jako s ucenim vyssich programovacich jazyku.
Prvni se ucite dva roky, druhy dva mesice, treti tyden. (Netyka se
znalosti knihoven, ty se uplne naucit nedaji snad nikde).

Tomas