OT: Regler - RE: Začínám s PIC

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Středa Březen 30 13:31:37 CEST 2005

Je mi celkem jedno, ze se tady nektery lidi navzajem nesnasej, ale snad byste mohli Vasich vylevu usetrit ostatni konferujici, ne? Mate moznost si vyrizovat ucty soukrome. V hlavicce kazdyho mejlu je i adresa odesilatele, muzete ji prekopirovat do "Komu" a nebudete tak zahlcovat konferenci naprosto neuzitecnymi prispevky.

Pisu v mnoznem cisle, takze to plati pro vsechny.

Celkem dobrym zvykem se pomalu stava pripsat do subjektu to "OT:". Aspon to byste mohli dodrzovat.

P.K.