Regler - RE: Začínám s PIC

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Březen 30 13:21:58 CEST 2005

Kotlaba Jaroslav Ing. napsal(a):

> Jirko.
>
> Nebyl to Bata, kdo rikal: "Nejste-li spokojeni, reknete to nam, jste-li
> spokojeni, reknete to jinym"?
> Pokud povazuji za potrebne,sdelit panu podnikateli neco, co povazuji za jeho
> chybu (samozrejme slusne, treba "rad bych si to koupil, ale je to mimo me
> financni moznosti" a ne "podivejte se vsichni na toho sizunka, jak nas chce
> okrast"), ocekavam, ze mne vyslechne nebo alespon se bude tak tvarit a pak
> mi podekuje za prinosnou informaci (ze si pritom treba bude myslet neco o
> libani, je jeho vec).

Naprosto souhlasim, jenze ja jsem reagoval na prispevek, ktery popisoval
ne takove odmitnuti, ktere uvadite (a ktere jsem uvedl jinde i ja), ale
- znova opakuji - pokus o hodnoceni kalkulace vyrobce (prodejce apod.,
proste nabizejici strany). A to me primarne nadzdvihlo a bytostne mi to
vadi.

Tim na toto tema koncim, moje nazory jsou snad jasne a rozhodne netrpim
potrebou je skryvat.

--
Jirka