RE: Regler - RE: Začínám s PIC

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Středa Březen 30 11:59:55 CEST 2005

> jeste jsem nedelal nic s 18tkovou radou a
> tohle by mozna mohlo byt na to vhodne, ale zatim jsem ji
> vubec nestudoval - nevim o nich vubec nic.

Tak si kupte 18F1220, vemte nejaky jednoduchy program, ktery mate hotovy
(staci nejake blikani LEDkou) a zkuste ho preklopit (v podstate zmenite
OPTIONS a par drobnosti - parkrat musite juknout do datasheetu). Budete
prijemne prekvapen, kompatibilita smerem dolu je temer 100%, za pul hodky
mate hotovo. No a postupem casu muzete zacit pouzivat nove ficury 18kove
rady.

Taky jsem to dlouho odkladat, ale fakt je to brnkacka.

Dusan Dolezal