shanim poskozeny LCD

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Středa Březen 30 11:51:59 CEST 2005

No nekde bych nejakou plonkovni 2.5" (tusim neco kolem 250MB) nasel. Ale
musel bych hooodne hledat, celkem nedavno jsem se stehoval a jeste toho mam
plno ruzne v krabicich a u pribuzenstva po cele republice... :-)) Kdyby se
nikdo jiny neozval, tak napiste soukrome, zkusil bych to najit.

Dusan Dolezal