RE: Začínám s PIC

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Středa Březen 30 11:49:08 CEST 2005

Eeeeeeee? A to ho potrebujete uplne ve vsech aplikacich? Ja jen ze je
spousta PICu s i bez UARTu, staci si vybrat. Nedovedu posoudit, jestli je
nejaky duvod ho nekde vypoustet (tj. jestli se tim neco usetrilo), ale
kazdopadne PICu s UARTem je mraky (OK, stoji o petikorunu vic.. :-). Jo,
jina vec je to, ze ma ten UART obcas blbe umistene piny, to mi vadi, ale to
je asi obecny problem a pri poctu vsech periferii je asi problem piny
rozmistit idealne.

Dusan Dolezal