Re: Začínám s PIC

turby@chips.cz turby@chips.cz
Středa Březen 30 11:29:22 CEST 2005

Zdravim,

30. března 2005, 11:24:39, napsal jste:
> Posluzi lepsie.
> Tusim ste nariekali, ze Vam nestacili kilowatty.
> S tym za 300 bude menej roboty a viac volnosti.
pro nekoho je stovka hodne. za stovku si koupi vice volnosti jinde. a
kdyz neceho delam 1000ks, tak je stovka setsakra hodne.
> Napr. neprogramuje sa bastlom na LPT co od PC k PC chodi alebo nechodi,
to ze mate doma "bastl" a ze Vam nechodi ani pocitac je Vas problem
> ale jednoducho sa nasype seriovym kablom.
navic kdyz pouzivame programator na USB, ze?! :o)))
> A Pascal je aj na '51 :-) (vraj dobry ale ja som ho neskusal).
a jsme u toho - pojidac kolacu...
> wek

kup si emb. x86 s TP a nebrblej tu porad

--
 turby@chips.cz