RE: OT: tisk schémat efektivně

Sula Milos milos.sula@musumperk.cz
Středa Březen 30 10:53:16 CEST 2005

1) Na DPS v *.jpg jsem se Vas neptal, byl to priklad, navic pokud pouzivate nizkou komprimaci tak to u JPG nepoznáte.
2) Kdyby jste mel tisknout stovky schemat tak by jste to asi pouzil, pokud ne tak je to vase hloupost, protoze pocitaci to rozmisteni trva par vterin a clovek by to delal tyden a jeste by to v urcitych pripadech nerozmistil uplne efektivne. Jinak algoritmus by byl v podstate jednoduchy, staci si nacist rozmery jednotlivych obrazku a velikost stranky A4 a pak uz "jen" zkombinovat ( pripadne orotovat o 90° ) vsechny moznosti tak, aby 1. stranka byla pokryta co nejvice, ze zbylych obrazku pak udelat to same ...

Milos

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Jirka
Sent: Wednesday, March 30, 2005 10:24 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT: tisk schémat efektivně

Sula Milos napsal(a):

> Ahoj, řeším tu zapeklitou věc a to jak tisknout obrázky pl.spojů ( ve
> formátu jpg,tiff ) různých velikostí efektivně na papír A4. Existuje
> na to nějakej inteligentní software, kterýmu zadám jen adresář s
> obrázkama a velikost stránky A4 a on ty obrázky efektivně natočí ,
> seskupí a dá buď do jednoho obrázku ( stránky ) nebo rovnou vytiskne

1) klise DPS v *.jpg je totalni zrudnost, uz to tu bylo mockrat

2) "inteligentni"? Moc netusim, jak byste si predstavoval, ze to vsechno
provede "sam". Naprosto nechapu dnesni touhu nekterych lidi po tom, aby
soft byl chytrejsi nez oni sami... Mozna neco takoveho existuje treba na
fotky, ale nevim o tom a nepouzil bych to.

Nicmene k veci: uz jsem tu (taky nekolikrat) psal, ze na presne
rozmisteni bitmapovych predloh po plose (a ev. presne dostaveni jejich
velikosti) je idealni nektery vektorovy editor. Z tech free je to treba
OOo Draw z baliku OpenOffice.org (pouzivam), nebo Zoner Draw 3.0. OOo
umi vysledek exportovat do *.pdf, cimz se to da sirit dal nezavisle na
platformach, strojich atd.

--
Jirka