Elektronika+Zeleny CAJ

peterm servis@centron.sk
Středa Březen 30 10:52:53 CEST 2005

 Elektronike to obvykle nevadi ale napriklad tlacitka,alebo potenciemetre to
moze pocase uplne znefunkcnit.Nalepi sa tam vsade prach.Ja som podobny
problem (kava.caj v elektronike) riesil asi trikrat.Osvedcilo sa mi vymachat
zariadenie v destilovanej vode a nechat poriadne vyschnut. Ak je to
rozvadzac 3x2 metre,tak by to mohlo byt dost drahe.

>mam trochu netradicny dotaz ;-}} Nedopatrenim sa mi podarilo vyliat trosku
zeleneho caju mierne osladeneho medom do elektroniky. Kedze sa nemozem do
daneho >zariadenia dostat, tak by ma zaujimalo, ci zeleny caj pripraveny z
obycajnej vody bude mat dajake neblahe ucinky na tu elektroniku. Bolo to len
par kvapiek, >zariadenie som nechal cez noc vyschnut a vyzera, ze funguje
bez problemov, ale bojim sa, aby sa povedzme casom nieco nenaleptalo alebo
tak. Je obecne zname, >ze Matonka je zabijak pre elektroniku, tak ma
zaujima, ci ma niekdo skusenosti so zelenym cajom ;-}}