RE: Začínám s PIC

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Středa Březen 30 10:22:29 CEST 2005

Ja myslim ze to je naopak problem spis pro toho, kdo uz s nejakou jinou
architekturou delal. Takze zacatecnikovi to nezvykle nemuze prijit jaksi z
principu.

Ono to je tezke, dnes je uplne jina situace nez pred par lety, plno ficur,
ktere byly na PICech zajimave, uz umi i jine procesory a naopak spoustu
nevyhod PICu vyresila rada 18xxx. Takze si skoro muzete hodit korunou...
:-))

Sam delam na PICech, kdybych si mel dnes zpetne vybrat, asi bych zduraznil
tyhle kriteria:

- jednoduchy programator (to u mne tenkrat v podstate rozhodlo)
- dobra dostupnost procesoru i v radech jednotek kusu
- moznost vyberu ruznych typu (velikost pouzdra, periferii, atd.)
- dostupna literatura (cestina potesi)
- free vyvojove nastroje

Samozrejme to je mysleno z pohledu bastlire.

Dusan Dolezal