Recyklace cartridgi

Ales Filip konference2@seznam.cz
Středa Březen 30 10:20:11 CEST 2005

Hello turby,

středa, 23. března 2005, you wrote:

V cartridgich do laserovek jsou už čipy také. Ale tiskárny prý kvůli
nějakému zákonu o recyklacích musí tisknout i s cartridgi bez čipu.
Jenom tiskárna píše, že není použita originál cartridge.

tcc>  no mozna by nebylo marne se zamyslet nad laserem. Nektere jsou dnes
tcc>  jiz za 3.500Kc s DPH. Ale otazkou je aby tan nebyl zakopany pes jako
tcc>  u toho Epsona (mimo jine ho mam doma taky).

--

Ales Filip      ICQ:64650313
Kutna Hora    Czech Republic