Chlorid a lepene akvarium

peterm servis@centron.sk
Středa Březen 30 09:38:52 CEST 2005

 Ja som skusal vsetky sposoby ale nastojato je to predsa len o chlp
rychlejsie.Polozit na hladinu,spojmi dolu je riziko bublin,cim vacsia doska
tym vacsie. To riziko je realne,stalo sa mi to parkrat.Proti bublinam je
dobre dosku ukladat trochu sikmo ale hrozi zasa potopenie na dno.Potom treba
dosku susit a opakovat pokus s polozenim na hladinu.Polozit dosku spojmi
hore na dno kvapaliny je casovo najnarocnejsie.Pomaha polozit misku na nieco
co vibruje,aby sa leptadlo pohybovalo a na dosku sa nic neusadzovalo.Ak
zavesim dosku zvisle,tak vsetky problemy zmiznu.To su moje skusenosti.