Chlorid a lepene akvarium

Tomáš Skočdopole hoppik@seznam.cz
Úterý Březen 29 23:48:44 CEST 2005

nechci nic rikat, ale chlorid bych do mikrovlnky nestrcil...
(teda pokud nemate mikrovlnku specialne pro chemikalie :p)

Jestli osvecujete vybojkami, pevne nad ne uchytte plech a za 10 minut (behem
osvitu) bude chlorid krasne teplej. Uz jsem to tu driv psal.
Jo a pouzivam tu misu z varneho skla (v domacich potrebach za 100kc)

----- Original Message -----
From: "Jirka" <zaloha@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, March 29, 2005 10:43 PM
Subject: Re: Chlorid a lepene akvarium

Jan Waclawek napsal(a):

> Taku hrubu stenu asi nevyfuknu. Tie akvarka su liate, prip. lisovane
> do formy, a to uz moze byt dost drahe. Da sa este nahriat plat skla a
> nechat ho prepadnut do formy, ale tak hlboke asi nepojde.

Lita akvaria existovala, rikalo se jim tusim "elementka" a jedno takove
jsem za bolsiho vlastnil. Byla puvodne urcena myslim k odchovu poteru ci
necemu takovemu.

BTW: nevim, co porad vsichni mate s tim leptanim na stojato, ja leptam
desku plavajici folii dolu na hladine horkeho chloridu a nema to chybu
(za par minut hotovo)... Chlorid je v PE ci PP misce, ohraty predtim v
mikrovlnce. Zadny smrad, strikance od bublinek....atd.

--
Jirka