letny cas vo win

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Březen 29 23:35:30 CEST 2005

Dne úterý, 29. března 2005 22:45 Jirka napsal(a):

> Windows. It's a feature, not bug.

:-D

> See above.

Kdyz uz jste tu tak zbehli, muzete mi poradit s jinou veci, tykajici se
prechodu na letni cas?

Mam v praci MSSQL2k db server, v nem tabulka se sloupeckem typu datetime
(cijaxetouMSjmenuje). V zimnim case jsem tam ukladal format

	"YYYY/MM/DD hh:mm:ss GMT+1"

bez problemu, po prechodu na letni cas odmita ulozit timezone GMT+2 (i
jakoukoli jinou), musim ukladat pouze

	"YYYY/MM/DD hh:mm:ss"

(coz zase neslo ulozit v zimnim case!!!) a timezone mi tam doplni MSSQL sam
(nasledny select jiz timezone info obsahuje).

To ale jeste neni vsechno, predtm jsem ukladal hodnotu NULL do sloupecku taky
formatu datetime ale bez casu (nevim jaxe to u MS zove). Jenze ted mi tam
misto NULL uklada "1900/01/01". Prestal mi kvuli tomu fungovat intranet
(funkce byly dopsane na podzim), malem me slehlo nez jsem to vychytal pac
cela firma stala. A jeste doplnim, ze vsechny chybove hlasky mi sly od MSSQL
samotneho, nikoli od zope, db konektoru ci sybase pres kterou na to chodim z
linuxu - ta se chova naprosto transparentne a jen presmerovava requesty na
jinou IP, konverze na datetime z textoveho retezce je tak plne v rezii
MSSQL..

Nevim jak je MSSQL nakonfigurovana (o kvalitach spravce pomlcim, nebot je to
sice odbornik, ale na neco jneho - tudle chtel nejake statistiky do excelu ci
accessu, poslal jsem mu select - no nevedel si s nim rady, musel jsem na to
pres intranet a xls mu ke stazeni za letu vygenerovat (.mdb neumim)), je to
db od nejake komercni aplikace, kterou jsem napasoval na intranet.

A nebyl to zly sen ale malem me z toho slehlo.

--

                        Jaroslav Lukesh