Duchariny s RS232 :((

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Úterý Březen 29 22:13:00 CEST 2005

Uz je to delsi dobu co jsem se vyvztekal na RS232 v PC tak si snad vzpomenu
v cem byl podobny problem.

Jak mate nastavenou velikost vystupniho bufferu a jak mate nastaven
threshold - dokud totiz neprekroci velikost dat v bufferu nastaveny
threshold tak se nic neodvysila.

Pokud tedy nemate nejakou pevnou delku bloku je nutne si nastavit velikost
thresholdu na 1 - pak by se melo vysilat po kazdem znaku.

RadekCX - http:/rvsoft.wz.cz