Začínám s PIC

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Úterý Březen 29 21:21:08 CEST 2005

> (Hmm... kdy ja si naposledy koupil nejakou knizku o pocitacich, nebo
> elektronice... v poslednich letech jsem vetsinu informaci - uspesne
> - nasel na internetu...)

Ja bych jen dodal, ze kdyz jsem si naposledy koupil knizku, neco o AVR, nazev
si nepamatuju, tak jsem po pul hodine zjistil, ze jsem akorat vyhodil prachy.

Na to taky bacha.
Na internetu nekupujete zajice v pytli, protoze ho mate zadarmo :-)
To ze jsou informace v anglictine, s tim nic nenadelate.
Ale nakonec se pri tom slusne naucite anglictine i rozumet a i semtam se
nekoho na druhe strane zemekoule emailem zeptat tak, ze vam je schopen
odpovedet.

Jina vec, je kdyz spolu cesi a slovaci komunikuji anglicky jako napr. v ronja
mailing listu. Ikdyz to chapu, ze je to i pro jine, znacne me to s--e

Jakub