Začínám s PIC

Jan Dostál dr.sny@tiscali.cz
Úterý Březen 29 18:22:51 CEST 2005

Dobry den,
ja bych si dovolil trosku optimistictejsi prispevek: Nejsem zadny
profik, spis totalni amater, ale co potrebuju to si do PICek napisu.
Naucil jsem se to totalne sam za pouziti knihy Ucebnice programovani PIC
(V. Vacek, BEN 2000) a nekolika malo rad od kamarada. Anglictinu jsem k
tomu zacatku vubec nepotreboval, ale casem to bez ni samozrejme nejde.
Potrebna je ale obecne, takze bych se ji naucil tak jako tak, ale ne
jako nutny predpoklad pro napsani prvnich programu. Dulezita je chut se
to naucit a taky smysl - nejlepsi motivace je mit konkretni predstavu
pristroje, který chci udelat. Pak uz to jde skoro samo :) A neposlouchat
lidi, kteri tvrdi, ze je to strasne tezke a ze musim napred umet to a
ono.

Preji hodne zdaru!