Chlorid a lepene akvarium

peterm servis@centron.sk
Úterý Březen 29 16:23:59 CEST 2005

 Neviem z coho presne byvaju plastove sacky.Bolo to nieco
potlacene,pestre.Ja tiez bez problemov skladujem chlorid v plastovej
flaske.Zrejme som sa vtedy spolahol na ten plast.Ja som kupil na inzerat asi
5 kg krystalickeho chloridu (ovplyvneny socikom - ber,nebude !),cast som
rozpustil asi do 5 flasiek a zvysok odlozil a zabudol.Najviac mi je luto
toho akvarka.Teraz stoji take aj 400.- korun.