Chlorid a lepene akvarium

Jirka zaloha@volny.cz
Úterý Březen 29 16:15:17 CEST 2005

Petr Simek napsal(a):

> Pred nedavnem jsem se tady na to ptal (na leptani chloridem v lepenem
> akvariu) a par lidi mi odepsalo ze to pouzivaji a ze je to OK.
>
> Takze ted je otazka co je spravne :-)

Spravne je oboje. Ony totiz ucinky roztekajici se chloridove kase ("vice
nez nasyceny" roztok, to se Simonovi bude libit) mohou byt "ponekud"
odlisne (lepe receno intenzivnejsi) nez ucinky bezneho roztoku na
leptani. Navic ten roztok v onom akvariu asi nebude pul roku...

BTW: mam chlorid leta jak ve sklenene lahvi (pochopitelne bez problemu),
tak i v PE lahvi (taky bez problemu). Byl ten sacek z PE, jak je
obvykle, nebo z neceho jineho? Pokud z PE, pak by se poruseni (bylo-li
chemicke) dalo vysvetlovat asi jen malou tloustkou PE (folie).

--
Jirka