Re: Centrální zamykání Škoda Felicia

mcmlxxx mcmlxxx@hantec.cz
Úterý Březen 29 11:55:31 CEST 2005

Máte vadné servo. V servu je motorek se šnekovým převodem - někde je
to přidřené nebo opotřebované. Sundejte tapecir dveří , podívejte se
jaké je tam servo ( original byl BRANO- hranatá placka) neoriginální
(kulatý - doutník) se prodává v každé neznačkové prodejně dílů Škoda.
Mě stál originál asi 600,-kč

xxx