microchip

turby@chips.cz turby@chips.cz
Úterý Březen 29 11:39:01 CEST 2005

Zdravim,

 vemte si cisty list a postupne si tam pridavejte kod programu.
 nejlepe kdyz se ale nejdrive naucite vubec nastavit inicializaci.

 uz to tu padlo, nejdrive se poradne podivejte na zakladni
 inicializaci (viz treba tady:
 http://www.cmail.cz/doveda/konstrukce/index.htm). Ono preportovat kod
 z jednoho prekladace do druheho bez zkusenosti je obcas dost obtizne
 :o)

 bych to i udelal, ale mam chripku a je mi tak spatne ze jdu radeji
 zase spat.

--
 turby@chips.cz

28. března 2005, 18:59:18, napsal jste:
> Dobrý den,
> ten priklad co jste poslal to je original?
> Je fakt, ze s necim takovym jsem se jeste nesetkal.
> Nehlasi to zadne chyby, ale spustit to taky nejde. A to jsem toho
> vlastne polovinu vykomentoval.

> S pozdravem,
>  Martin
>  sanek.martin@volny.cz

scc>> Uz drive kdyz jsem si s tim hral tak jsem opravil OPTION na OPTION_REG
scc>> Prejmenoval jsem definici DATA na DATA1, narval jsem tam ORG 0 a start
scc>> Vyhodil jsem DEVICE 16C84 a nastavil to v mplabu
scc>> Cele jsem to trochu vic upravil co s etyce korektnosti s
scc>> Mplabem... bylo to psane v nejakem amiga pic prekladaci.
scc>> Problem je za at delam co delam stejne mi to nejak nejde
scc>> rozchodit. A zrovna tenhle program bych potreboval protoze mam
scc>> hotove zarizeni, puvodni hex od autora funguje...jenze blbe a
scc>> potrebuju v
scc>> nem udelat nejake jednoduche upravy jako spustit
scc>> watchdog, vlozit jeho nulovani, prehazet nejake piny atd.

scc>> Proto bych byl vdecny pokud by mi nekdo poradil jak to
scc>> prepsat do opravdu korektni formy. Jsem co se tyce picu
scc>> zacatecnik a uz s timhle programem bojuju docela dlouho.