PoE

BuFran BuFran@seznam.cz
Pondělí Březen 28 23:12:17 CEST 2005

http://www.hw.cz/ethernet/poe/

>   2) Bude stačit k napájení původní adaptér, dodávaný k tomu AP? Je
>   9V, 700mA. Délka kabelu bude 20-30m

Potřebujete to naspínat na vyšší napětí (24,48V), UTP kabelem
neproženete 1A A už vubec ne na 30 m :) Kdyby mel 0,1 ohm/metr tak to
dela pri 1A na 30metrech 3V ...

>   3) Když to dám ven na sloup, do nějaké krabice, jak to utěsnit?
>   Nechat zespodu díru na odvod kondenzátu, nebo to utěsnit úplně?
>   Bude potřeba to nějak vyhřívat, nebo si to to AP vytopí samo? Na
>   stole mi topí celkem dost. A co s tím v létě? Udělat na to nějakou
>   stínící stříšku, aby se to nepřehřívalo? Nemám s tím žádné
>   zkušenosti.

No, tak tohle by mě taky zajímalo ....

Milý kolego, kromě poslední části, lze vše nalézt na gooogle :) Stačí
jen sednout a zadat PoE nebo Power over ethernet a je vymalováno ...

--
 Zdraví a sílu najdeš v sýru
 Sílu Temelínu najdeš v Hermelínu

 BuFran