Centrální zamykání Škoda Felicia

Jan.Novak jan.novak@dacicko.com
Pondělí Březen 28 23:04:37 CEST 2005

Dobrý večer,

asi by bylo dobré sdělit, které dveře to jsou. V předních dveřích bývají
ovladače (motorky) "řídící" - když je odemknete (i zevnitř rukou), tak
se odemknou i ostatní dveře (zůstala tato funkce zachována?). Bolavými
místy bývají - povolený šroubek spojení (motorek správně funguje, ale
páčka "prokluzuje") - poznáte to tak, že když zevnitř vytáhnete
(zatlačíte) "čudlík" tak necítíte odpor motoru (ve srovnání s protějšími
dveřmi). Dále dochází časem ke zhoršení tření a motorek to nezvládne
"utáhnout" (když "čudlíku" mírně pomůžete, dveře se otevřou (nakonec
zvýšený odpor cítíte i rukou), někdy je vidět při otevírání i "cukání
čudlíku", jak se motorek snaží otevřít. No a pokud dráty vedou někde
nevhodně tak může být i přerušený (zlomený) drát. Spálený motorek bývá
poměrně vzácně.

Jinak otevírací motorky se velmi liší podle funkce (řídící je výrazně
dražší). Koukněte na stránky www.jablotron.cz.

S pozdravem

       Jan Novák