PoE

Ales Filip afilip@atlas.cz
Pondělí Březen 28 22:55:44 CEST 2005

Hello All,

  1) Potřeboval bych napájet AP WL-1120AP po ethernetu (PoE). Nikde jsem
  ale nenašel, které žíly v kabelu se pro to používají. Může mi někdo
  poradit, které barvy použít pro to napájení? (Zapojení twistu je
  např. na http://proxima.wz.cz/twist.html)

  2) Bude stačit k napájení původní adaptér, dodávaný k tomu AP? Je
  9V, 700mA. Délka kabelu bude 20-30m

  3) Když to dám ven na sloup, do nějaké krabice, jak to utěsnit?
  Nechat zespodu díru na odvod kondenzátu, nebo to utěsnit úplně?
  Bude potřeba to nějak vyhřívat, nebo si to to AP vytopí samo? Na
  stole mi topí celkem dost. A co s tím v létě? Udělat na to nějakou
  stínící stříšku, aby se to nepřehřívalo? Nemám s tím žádné
  zkušenosti.

--

Ales Filip      ICQ:64650313
Kutna Hora    Czech Republic