Centrální zamykání Škoda Felicia

Milan Lomoz milan.lomoz@worldonline.cz
Pondělí Březen 28 22:48:01 CEST 2005

Vážení,
Před lety jsem se stal šťastným majitelem vozu Škoda Felicia s
centrálním zamykáním. Časem jsem nechal vůz dovybavit systémem dálkového
odemykání (vykradli mě a tak jsem nechal zavařit zámky).
Nyní má vůz tchán a jeden ze zámků začal stávkovat. "Čudlík " při
otevření nevyjíždí nahoru, a proto dveře nejdou otevřít.
Ostatní zámky jsou v pohodě. Nemáte tušení co je "bolavým" místem tohoto
systému?
Napadla mě přepálená cívka či mechanická závada (velké tření, apod.).
Mám to zkoušet opravit nebo rovnou koupit nový "otevírač" (doufám, že
jsem to popsal správně ). Nevíte zač se prodává?

Díky za info

Milan