software

Jirka zaloha@volny.cz
Pondělí Březen 28 21:00:22 CEST 2005

awt@centrum.cz napsal(a):

> Jo to máte pravdu, pro někoho ano.
> A docel by mě zajímalo jak jste začínal VY?
> Pro soukromé bastelení, je to dost peněz, neříkám  každý má cenu, ale ....
> dělám do piců 2 měsíce. A na mě je to dost 3500...

Jak jsem zacinal ja? Nejsem softwarove zamereny, takze hardwarem.
Hardwarem normalne postupne nakoupenym (jako konickar), pak prechod do
profesionalni prace, nic "ostre oddeleneho". Jednoduse postupnym
shromazdovanim veci na zaklade predchoziho setreni nebo pozdeji zisku.

Nevim, proc tu musim obhajovat a vysvetlovat samozrejmosti. Navic:
nerikal tu nekdo nahodou, ze konkretne z te oblasti Vaseho zajmu jsou na
mensi projekty (tedy prave treba na uceni se) dostupne trial ci omezene
lite verze? Ja jsem taky treba radu let pouzival Eagle "na pokusy" ve
forme free verze a koupil jsem ho teprve nedavno, kdyz je jasne, ze v
nem cas od casu udelam neco komercniho...

--
Jirka