software

dMaX dmax@chello.sk
Pondělí Březen 28 19:24:24 CEST 2005

|150 dolaru je tusim nejakych 3k5 Kc. Je to snad moc za uzitecny program?
|Nebo je tedy lepsi volit klasickou ceskou cestu "sCHanim", "nema nekdo k
|dispozici" apod.? Myslite, ze timto pristupem dosahnete zlepseni
|dnesniho zoufaleho stavu spolecnosti?

|--
|Jirka

Mysli, ze niekedy aj ano. Ak tento jedinec casom dokaze napisat
uzitocnu aplikaciu, ktoru mozno raz aj vy pouzijete, tak koli par korunam
ktore si nemoze dovolit momentelne zaplatit by bolo skoda aby sme
prisli o dalsi talent. Apropo nech ten kto ma vo svojom kompe uplne
vsetko legalne prvy hodi gatesom.

mikroBasic 1.15 je tu http://www.dmax.wz.cz/down/download/index.php, ci
je plne funkcny neviem, viac ako je obmedzenie v deme som tam este nemal.
Treba skusit.

--
dMaX
dmax@chello.sk