microchip

Martin Šaněk sanek.martin@volny.cz
Pondělí Březen 28 18:59:18 CEST 2005

Dobrý den,
ten priklad co jste poslal to je original?
Je fakt, ze s necim takovym jsem se jeste nesetkal.
Nehlasi to zadne chyby, ale spustit to taky nejde. A to jsem toho
vlastne polovinu vykomentoval.

S pozdravem,
 Martin
 sanek.martin@volny.cz

scc> Uz drive kdyz jsem si s tim hral tak jsem opravil OPTION na OPTION_REG
scc> Prejmenoval jsem definici DATA na DATA1, narval jsem tam ORG 0 a start
scc> Vyhodil jsem DEVICE 16C84 a nastavil to v mplabu
scc> Cele jsem to trochu vic upravil co s etyce korektnosti s Mplabem... bylo to psane v nejakem amiga pic prekladaci.
scc> Problem je za at delam co delam stejne mi to nejak nejde rozchodit. A zrovna tenhle program bych potreboval protoze mam hotove zarizeni, puvodni hex od autora funguje...jenze blbe a potrebuju v
scc> nem udelat nejake jednoduche upravy jako spustit watchdog, vlozit jeho nulovani, prehazet nejake piny atd.

scc> Proto bych byl vdecny pokud by mi nekdo poradil jak to prepsat do opravdu korektni formy. Jsem co se tyce picu zacatecnik a uz s timhle programem bojuju docela dlouho.