microchip

Martin Šaněk sanek.martin@volny.cz
Pondělí Březen 28 18:49:28 CEST 2005

Dobrý den,
no taky jsem to skousel projet, ale dela mi to to same. Skusim najit,
kde je zakopany pes. Je to vazne divne. Ani simulace na tom nejde
spustit...

S pozdravem,
 Martin
 sanek.martin@volny.cz

rk> Tak jsem si narychlo projel ten váš ASM soubor.
rk> Chyby:
rk> 1) řve to na DEVICE 16C84, hodte před to ; pro překlad není potřeba,
rk> mate ho nastavený pomoci MPLABu, nebo to opravte
rk> 2) nejspíš se vám tlučou klíčový slova OPTION ... přejmenovat

rk> Obecně bych radil nejaký jednodušší program u kterého jde o dosledování
rk> jak to funguje pomocí LED.

rk> Zkuste se mrknout na stránky kde je PIC docela hezky popsán:
rk> http://www.cmail.cz/doveda/konstrukce/

rk> Radek

rk> Kdyz

rk> Hw-list@list.hw.cz