software

Jirka zaloha@volny.cz
Pondělí Březen 28 18:35:44 CEST 2005

Thomas Shaddack napsal(a):

> Pro nektere lidi je to mesicni prijem. Takze to asi bude hodne.

Ano? Pro nekoho, kdo se zivi sofistikovanou praci (nebo je toho alespon
schopen vzhledem k jeho zajmu o onen software)? Zrejme bude nekde neco
spatne, a zcela jiste to nebude v okoli (tedy vne) takoveho jedince
(pokud je zdravy a v produktivnim veku)....

> Je to zalozni cesta pro neziskovy vyvoj, pokud free tools neexistuji nebo
> jsou neprakticke; docasne reseni, dokud se neobjevi neco lepsiho.

Aha, dokud se neobjevi neco "lepsiho", neboli zrejme onen
fantasmagoricky komunisticky "pool", ze ktereho si kazdy zdarma vezme,
co chce, tak je cestou krast. Zajimavy nazor. Navic me fascinuje, jak
lze humus popsat temer vedeckymi pojmy....

> Spolecnost je v zoufalem stavu z ponekud odlisnych pricin.

Ano, presneji receno kvuli ctyricet let trvajicimu zvracenemu vztahu k
vlastnictvi, slusnosti a moralce. A dokonce jsou taci, co by v tom
zrejme pokracovali, nebot cesta dle nich asi nebyla proslapana
dostatecne hluboce a dlouho.

Jak jsem psal, AK-47 a podobne pomucky budou tou finalni jistotou.

P.S.: to, ze jsem Vam uz neodpovedel na Vas posledni soukromy mail,
nebylo proto, ze bych souhlasil ci nemel co rict, ale proste uz jsem
nemel chut polemizovat s evidentnimi nesmysly. Tohle me ale hned po
svatecni prochazce probouzejici se prirodou nadzdvihlo...

--
Jirka