plosny spoj?

Pondělí Březen 28 18:09:48 CEST 2005

Z vlastní zkušenosti: chce to akustickou zkoušečku, která indikuje odpor změnou kmitočtu (v nějakém AR kdysi dávno - základ je CMOS 4011). Pak se chytit na ten jeden bod a velmi nahrubo šmidlat druhým hrotem po součástkách na desce, většinou to různě bručí, skučí až v jednom místě to pískne a jsme doma. Pokud jste si jist, že jste všechny body prošel (zase ze skušenosti - zpravidla je ten bod ukryt lépe než si myslíte - Murphy funguje) tak nevím, u profi desek, které se mi do ruky dostanou (Bosch, Linde) nebývá zvykem vrstvit součástky. Opískával jste i PLCC všechny nožky dookola ? Tam bývá kamínek úrazu v tom, že prokov je jenom částečný a je pod pouzdrem. Pokud máte BGA tak je to v háji - prokov může jít na vnitřní kontakt pod pouzdrem.

Kručinský