software

Snail Instruments snail@iol.cz
Pondělí Březen 28 13:24:34 CEST 2005

>Myslel jsem omezení velikosti programu na 2k.
>Nebo jestli má nìkdo jiný program, který podporuje programování PICù v Basiku.
>
>Právì Mikrobasic se mì zdá dost ¹ikovný a bez vìt¹ích problémù jsem se jej
>nauèil pou¾ívat. Ale 150$ dolarù,.....

Ale to je presne to, k cemu slouzi 'demo nebo 'lite' verze - vyzkouset,
jestli mi program bude vyhovovat.

Ma-li to byt zadarmo bez omezeni velikosti kodu, mohu doporucit MPASM
(MPLAB) od Microchipu. Ovsem neni to cesta pro pojidace kolacu. ;-)

Jenom pro zajimavost - do ceho jste se pustil, ze nestaci 2KW? Ve dvou
kilech se uz da napsat nejakeho programu. Nebo je ten basic natolik
neefektivni?

J. Hanzal