zapnuta mikropajka

Jirka zaloha@volny.cz
Pondělí Březen 28 12:13:15 CEST 2005

Tony Malecky napsal(a):
> Zajimave reseni, jen by mne zajimalo co se spotrebici ktere maji
> nezalohovane hodiny- typicky video, ale napriklad mam takovy i 3f sporak...
>
> a:
> Ignoruji jejich prosebne blikani displeje o nastaveni casu.
>
> b:
> Trpelive den co den spotrebice obchazim a nastavuji jim cas aby neblikaly...
>
> c:
> Samozrejme jsem jiz davno uvedene spotrebice rozebral, obkreslil schema
> zapojeni a zabudoval zalozni akumulatorek.

Mno....Vam kazdodenne vypinaji tramway? Jestli jo, tak potes....v tom
pripade bych se asi prestehoval nebo volil c), o kteremzto jsem stejne
uvazoval (a to mam vypadek - vetsinou vlastni vinou - tak 2x rocne).

Jinak jsem ale moc nepochopil, jak to souvisi se zapomenutou zapnutou
pajeckou. K tomu: potesilo me, ze skutecne okamzite "vyskocili" jedinci,
co je jim odporna nadcasova (=stale funkcni a platna) analogova klasika
a zapnutou pajecku budou resit pomoci vypoctu soustavy nelinearnich
diferencialnich rovnic vyssiho radu s nekonstantnimi koeficienty, to vse
prostrednictvim nejmene dvou 64-bitovych CPU. Ach jo....ze by jim nic
nerikal treba pojem termistor a komparator?

--
Jirka